Dangle on a strinG

Chat, Debate and just have fun..
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Music Rivals

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
SamAnderson
Standard
Standard
avatar

Posts : 116
Join date : 2008-07-07
Age : 26
Location : Stoke, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 1:42 am

hector wrote:
dude so good luck with ur band i took u in again Very Happy

Sorry, what? scratch
Back to top Go down
View user profile http://www.bebo.com/sama821
hector
Amateur
Amateur
avatar

Posts : 57
Join date : 2008-07-07
Location : Mexico

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 1:46 am

in my label
Back to top Go down
View user profile
SamAnderson
Standard
Standard
avatar

Posts : 116
Join date : 2008-07-07
Age : 26
Location : Stoke, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 1:49 am

My band?

I have 2 bands one of which is in New Millenium Records and the other is unsigned.

You got the wrong guy. Razz

Which band you talking about?
Back to top Go down
View user profile http://www.bebo.com/sama821
James
Admin
Admin
avatar

Posts : 44
Join date : 2008-07-04
Age : 25
Location : Oxford, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 2:34 am

lol wtf
Back to top Go down
View user profile
lbirish23
Newbie
Newbie


Posts : 10
Join date : 2008-07-07

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 2:37 am

Fuck My Shit
Back to top Go down
View user profile
SamAnderson
Standard
Standard
avatar

Posts : 116
Join date : 2008-07-07
Age : 26
Location : Stoke, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 2:44 am

Yeah...

Moving on...
Back to top Go down
View user profile http://www.bebo.com/sama821
Emma
Admin
Admin
avatar

Posts : 163
Join date : 2008-07-04
Age : 25
Location : South-Africa, Pretoria

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 3:29 am

not nice pf..
Back to top Go down
View user profile http://doas.bigforumpro.com
SamAnderson
Standard
Standard
avatar

Posts : 116
Join date : 2008-07-07
Age : 26
Location : Stoke, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 4:19 am

What? xD

Why don't you have you signature showing still?
Back to top Go down
View user profile http://www.bebo.com/sama821
hector
Amateur
Amateur
avatar

Posts : 57
Join date : 2008-07-07
Location : Mexico

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 4:49 am

dude so u arent satans devils?
Back to top Go down
View user profile
SamAnderson
Standard
Standard
avatar

Posts : 116
Join date : 2008-07-07
Age : 26
Location : Stoke, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 3:49 pm

I'm Satan's Youth, yes. Why'd you ask? :S
Back to top Go down
View user profile http://www.bebo.com/sama821
hector
Amateur
Amateur
avatar

Posts : 57
Join date : 2008-07-07
Location : Mexico

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 8:05 pm

no there is a band in my label called satans devils
Back to top Go down
View user profile
SamAnderson
Standard
Standard
avatar

Posts : 116
Join date : 2008-07-07
Age : 26
Location : Stoke, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 8:07 pm

Oh right.

No I'm Satan's Youth. Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.bebo.com/sama821
hector
Amateur
Amateur
avatar

Posts : 57
Join date : 2008-07-07
Location : Mexico

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 08, 2008 8:11 pm

ok
Back to top Go down
View user profile
Emma
Admin
Admin
avatar

Posts : 163
Join date : 2008-07-04
Age : 25
Location : South-Africa, Pretoria

PostSubject: Re: Music Rivals   Fri Jul 11, 2008 9:23 am

i have it showing now.. LoL.. Very Happy

_________________
Lies, my friends, do not help you make to any sense of life and living.. Infact it is the very thaught of life and living that created the first lie, that created the first of our uncertain thaughts.. We can not accuse any person of being crazy or mad because can one honestly defi the term normal? Therefor i say, some times one needs to go a little crazy to maintain one's sanity.. Dont you think..
Back to top Go down
View user profile http://doas.bigforumpro.com
James
Admin
Admin
avatar

Posts : 44
Join date : 2008-07-04
Age : 25
Location : Oxford, UK

PostSubject: Re: Music Rivals   Fri Jul 11, 2008 12:42 pm

lol

_________________
Through the eye of the storm, you are never alone - Howard Jones (KSE)
------------------------------------------------------------
Back to top Go down
View user profile
Midnight Sun
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Posts : 325
Join date : 2008-07-10
Age : 23
Location : Caribbean, baby!

PostSubject: Re: Music Rivals   Mon Jul 14, 2008 5:28 pm

dude, yeah, we need a reset. its gonna suckif there's no reset...
Back to top Go down
View user profile http://www.babycakes.ning.com/
Randoms
Chatbox Mod
Chatbox Mod


Posts : 397
Join date : 2008-07-07
Age : 27
Location : a cave in nz

PostSubject: Re: Music Rivals   Wed Jul 16, 2008 10:37 am

pffft that game has gone majorly downhill..... i mean can spam and nobody tells u off... xD
Back to top Go down
View user profile
Midnight Sun
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Posts : 325
Join date : 2008-07-10
Age : 23
Location : Caribbean, baby!

PostSubject: Re: Music Rivals   Thu Jul 17, 2008 3:15 am

lol amilee, we should start a mr police or something equally lame xD

_________________
Knowledge is power; Ignorance is bliss.
Back to top Go down
View user profile http://www.babycakes.ning.com/
Randoms
Chatbox Mod
Chatbox Mod


Posts : 397
Join date : 2008-07-07
Age : 27
Location : a cave in nz

PostSubject: Re: Music Rivals   Thu Jul 17, 2008 10:15 am

lmao i made an account called AdminPersonnel and spoke wid that on the shoutbox.... sum people fell for it xD rofl
Back to top Go down
View user profile
Midnight Sun
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Posts : 325
Join date : 2008-07-10
Age : 23
Location : Caribbean, baby!

PostSubject: Re: Music Rivals   Thu Jul 17, 2008 8:39 pm

ha i probably would have too xD

_________________
Knowledge is power; Ignorance is bliss.
Back to top Go down
View user profile http://www.babycakes.ning.com/
Randoms
Chatbox Mod
Chatbox Mod


Posts : 397
Join date : 2008-07-07
Age : 27
Location : a cave in nz

PostSubject: Re: Music Rivals   Fri Jul 18, 2008 12:13 am

haha things u do when your bored.....
Back to top Go down
View user profile
Midnight Sun
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Posts : 325
Join date : 2008-07-10
Age : 23
Location : Caribbean, baby!

PostSubject: Re: Music Rivals   Fri Jul 18, 2008 6:26 pm

lol keyser puts himself on random hitlists... that is lame.

_________________
Knowledge is power; Ignorance is bliss.
Back to top Go down
View user profile http://www.babycakes.ning.com/
Randoms
Chatbox Mod
Chatbox Mod


Posts : 397
Join date : 2008-07-07
Age : 27
Location : a cave in nz

PostSubject: Re: Music Rivals   Sat Jul 19, 2008 3:42 am

lmao i wonder if keyser will ever read this and see what u wrote..... haha
Back to top Go down
View user profile
Midnight Sun
Global Moderator
Global Moderator
avatar

Posts : 325
Join date : 2008-07-10
Age : 23
Location : Caribbean, baby!

PostSubject: Re: Music Rivals   Mon Jul 21, 2008 10:53 pm

ah, maybe he will, maybe he wont.... most likely he will but oh, who cares?

_________________
Knowledge is power; Ignorance is bliss.
Back to top Go down
View user profile http://www.babycakes.ning.com/
Randoms
Chatbox Mod
Chatbox Mod


Posts : 397
Join date : 2008-07-07
Age : 27
Location : a cave in nz

PostSubject: Re: Music Rivals   Tue Jul 22, 2008 12:37 am

lmao yea oh well haha... he'd have to see the funi side.... hehe

_________________
Life is a waste of time and time is a waste of life, so waste your time and have the time of your life Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Music Rivals   

Back to top Go down
 
Music Rivals
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Dennis Chambers Clinic - Daddy's Junky Music, Boston
» For those with music boomerang account
» WTB: The Royal Scots music book...
» Fresh new music for you
» I Hate EMI Music

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dangle on a strinG :: General Chit-Chat :: Games-
Jump to: